Merhaba bugün bebeğimde yumuşak damak yarığı olduğunu öğrendim plastik cerrahi çok arkada zaten dedi ve bir yaşına kadar ameliyat yapmıyorlarmış yüzün gelişmesi ameliyatı kaldırabilecek hale gelmesi için belki de o zamana kadar ameliyata gerek bile kalmaz şu anlık bir sorun yok dedi ama emin olamadım aynı sorunu yaşayan var mı neler yapmam lazım zaten mama içerken de hepsini bitirmiyor az içip bırakıyordu