Mutluluk Mutlululuk isimlerimiz benzermis ilk defa gördüm sizi 😅 bende esertepedeyim yazmışsınız diyorum ki ben onu ne zaman yazdım 🤭 ay şuan çok güldüm kendime kaç kere okudum mesajı ne zaman yazdığımı düşünüyorum Ben yükseltepedeyim de 🙋
Mutluluk TugceYildiz1 mezarlığın yukarısında ben de canım Hani okul falan var ya okulun tam adını bilmiyorum ama o taraflarda 😀
TugceYildiz1 HDY benim oturduğum yerde de çocukla anca taksiyle gidip geliniyor ama napalım kısmetimiz oraymış 😄
Eren10 HDY uzak sanırım buraya ,ne komşum var ne bi tane bile arkadaşım 2yıldır evliyim ve 2 yıldır ankaradaym 7 aylık oğlum var , eşim insanlara güvenmediği için kimseyle tanışmamı istemiyo