Uykuyu çok seven bir karakterim tabiki çocuk olduktan sonra sevsen de uyuyamıyorsun ama uyuduğum süre zarfında da uykumu alamıyorum yorgun uyanıyorum bebeğim 7.5 aylık sabah 9 da kalktı kahvaltı yaptırdım 10 da uyudu bir daha onu sallarken bende uyumuşum az önce kalktım 11.55 uyuduğumdan pişman oldum hem ev işi yapmam lazım hem yemek birazdan kızım uyanır kalır herşey uyumasam aslında çok iyi olucak ama uyumuşum uyudum ama yine uykum var gece saat 1 de uyudu kızım bende 2 gibi uyudum 6.30 da eşime kahvaltı hazırlamak için kalktım ona kahvaltı hazırladım işe gitti yatmam 7 yi buldu 7 de yattım 9 da kalktım acaba sürekli yat kalk olduğu için mi uykumu alamıyorum sizlerde böyle mısınız ne yapmam lazım