51 gün oldu doğum yapalı sezaryen oldum doğum sırasında tüpleri de bağlattım lohusalık boyunca fazla kananam olmadı günlerce kanama olmadığı zamanlarda oldu kırk gün dolunca kanamam tamamen bitti ama dündendir normal adet olmuşum gibi kanama var bu kadar erken olması normal mi bi de tüpleri bağlatmamla bağlantısı olabilir mi acaba?