brngk eğer mama veriyor olsaydınız çok azaltın derdim ama anne sütü için bunu demek doğru değil. Ama şu anda bebek için 2 saatte bir rutini yapmayın, artık kan şekerini düzenleyebilecek büyüklükte. 3 saatte çıkarırsanız daha iyi olur. Tabi bebek istedikçe de verin, bu demek değil rutine rutin 3 saati bekleyin ama aralıkları açabilirsiniz, uyandırmayın 2 saate. Yarım saat emzirin, çünkü sütünüz çok ise ve bebek emmez, sizde boşaltmazsanız mastit olursunuz. Bebeğiniz hızlı kilo almış ama anne süti kilosu sorun yaratacak bir kilo değil.