kucukanne_ Kızlar hangi marka çay tüketiyorsunuz? Eskiden çay demlendiğinde mutfak, ev mis gibi çay kokuyordu artık çaylarda koku yok siz hangi marka kullanıyorsunuz?
Dmt-01 kucukanne_ biz kaçak çay kullanyırouz.Yerli çay sanki çiğ kalmış gibi geliyor bana.Mahmood tea kullanıyoruz
Yusufagahinannesi kucukanne_ çaykur altınbaş klasik siyah çok kaliteli nadiren de tirebolu çayı alıyoruz mavi paket ama onu özel zamanlarda canımız özellikle onu isteyince demleriz. Ben erzincanlıyım çayı çok severim önemserim. Tomurcuk vs asla eklemem
aslhnkrts kucukanne_ bimin kendi markasının kırmızı paketi bazen denk geldikçe karali alıyorduk hiç hoşumuza gitmedi bazen Migros’un kendi markası yeşil paket alıyorum . Kahveci bi tanıdık bize altınbaş siyah paket ve çaykurun mavili paketini karma yapın dedi onu denedik bu hepsinden çok hoşumuza gitti