Rumeysa34 Kızlar göbek fıtığı ne zaman geçti 3 aylığız daha yeni çıktı göbek bağı kocaman gördükçe çok üzülüyorum
Gzd24 Rumeysa34 merhaba benim bebegimde doğuştan vardı, 3 ay 12 günlük su an, 1 haftadır kayboldu ama doktorumuz 1 yaşına kadar da sürebilir demişti endişe etmeyin sadece üzerine bastırmayın demisti doktorumuz öyle de yaptım
H_ibrahim1 Rumeysa34 benim oğlumun neredeyse 1 aylıkken cıktı. 4.aya girdiğimizde hiç yoktu 🙏🙏🙏 Geçiyor allahın izni ile cnm çocuğa göre değişiyor. Sen üzülme o ağrı falanda yapmaz demişti bana doktor
Songlkrdmn5 Rumeysa34 oğlumun doğduktan 15 gün sonra göbek fıtığı oldu Kocaman erik gibi şişti 4 ayda geçti çok şükür kendiliğinden bende gördükçe çok üzülüyordum annem sende olmasın bende olsun felan diyordu ama geçti merak etme geçer seninki de Allah’ın izni ile