Bugün tam 4 aylık olduk aşımız vardı tartıldı 5850 çıktı 3 ay kontrolünde 5600dü 250 gr almış sadece :( doğum kilomuz 3410 3 gün sonra 3165di ilk aylar güzel aldı ama 3 ay ve 4 ay yavaşladı doktora 2 ay ortasında ve 3 ay ortasında gittiğim için doktor ortalama kiloda dedi mama başlayalım demedi ama bugün sağlık ocağında gene az kilo çıkınca canım sıkıldı şuan dişlerden dolayı biraz huzursuzluğu var ama onun dışında uykumuz güzel öyle sürekli ağlaması yok doymuyor değil yani ama neden almıyor anlamadım bestlak kullanıyorum anne çayı kullanıyorum malt içecek kullanmaya başladım tüm tuşlara basıyorum yani şimdi solgar aldım birde onu deneyeceğim kuru dut incir hep yapıyorum ama sütüm mü yağlı değil çözemedim haftaya doktora gidicem umarım o bu sefer net bişey söyler sizlerin bi önerisi var mı ??