Gazın zirvede olduğu dönemlere girdiniz endişelenmeyin benim de bebeğim kolik dediğiniz gibi 45-50. Günlerde bir zirveye ulaştı ki ilk 2-3 gün elim ayağım titriyordu ne yapacağım diye sakinleştirdikçe göbeğine masaj yapıp ovalayın ağız mendilini ütüleyip koyabilirsiniz iyi geliyor birde olabildiğince sakin sessiz ortamda konuşun ninni söyleyim sakinleştikçe gaz masajı yapın bir sürü video izleyin doğru masajı öğrenin arabayla gezdirdim bir süre sakinleştikçe ovaladım anca öyle uyuyakalıyor benim bebeğim de 65 günlük en doğrusunu bulana kadar çabalıyorum