Mrskoc kaç kg doğdu? Benim kızım 2 kg doğdu ağustosta 4 yaş olacak. 2 yaşında 9.5 kiloydu sonra tip1 diyabet tanısı aldı o ilaca başlayınca biraz kilo aldı yaklaşık 1 senedir 13.5 kilo boyu da 91 cmdi bi kaç aydır 4 cm uzamış ve 200 gr almış şuan kilosu 13.700 boyu 95 cm. Oğlum 4 ay 22 günlük 3200 doğdu 3 aylıkken 7100 dü öyle olunca endokrin doktoruna sordum hocam çok zayıf niye büyümüyor kilo almıyor kardeşi daha 3 aylıkken yarısı kadar oldu dedim üzüldüm doktorumuz büyümesi gayet iyi bir sıkıntı yok dedi 🤧