biricik9 bizim de yanlar düzleşti sağa sola yatıyor diye yan çaprazlar yani 4 aylık şuan, siz nasıl yastık kullandınız ? Ben de trendyoldan aldm bitane yanlardan sıkıştrmalı olanlardan ama kulakları yamuluyor. Kafayı düzeltelim derken bide kepce olcaz. 😃