Meri-Mel yok kuzum tahta kurusu feln zaten düzenli temizlik yaparım hatta dün daha nevresim vs kaldırdım havalandırdım. Acaba bitkiden mi oldu diye düşündüm çünkü pazar günü gittik deniz kenarına ve kızım ot türü şeyler ayağına değse Bile çok rahatsız olur. Babası kucağına almıştı ama papatya feln topladı etti. Dün ayak kısmında vardı vücuduna bakmıştım hiç yoktu bugün ayaktaki geçmiş karın bölgesinde olmuş. Bilemedim o yüzden yani yedirdiklerim hep aynı şeyler şu zamana kadar alerjisi olsa çıkardı sebze yemekleri yada tavuk et türü yiyor biz me yersek onu ama kuruyemiş olabilir mi diye düşündüm şimdi dün çok kuruyemiş yedi Badem kamu fındık feln aslında yok alerjisi onlara da ama herşeyin fazlası zarar derler. Birse 1.5 yaşında süte alerjisi vardı tabiki atlattık sıkı diyet ile bu arada pankek tarzı şeyler çok yapıyorum yemez pek ama oda dokunmuşmudur? Kafamda deli sorular 40 dk ya randevumuz var çocuk doktoru anlar mı bilmem cildiyeye 15 gün sonraya vardı.