Kubraltun gokce3535 Güzel düşünün güzel olsun inşallah.. Benim bir arkadaşım oradaydı yazın diyordu çok güzel..Hayırlısı olsun inşallah..
Kayra57 Kubraltun Bizde seviniyoruz çünkü görev süresi diğer illere göre az. Umarım bizim için de güzel geçer🌸