Aselduru88 Kızlar bebegm 1 aylık birde 5 yasında kızım var cok sıkılıyo bebegin uyku vaktine denk getirip bebek arabasına koyup götürsem olurmu yarım saat dursak yeterli gibi
Themom_ Aselduru88 Götürün tabi küçüğede iyi gelir temiz hava almak uyanık olsa bile çıkarın ben olsam çıkarırdım
buaklinerdenaldinnerden Aselduru88 olur canım neden olmasın ben çıkarmıştım bebek arabasında uyumayı da sevmişti sadece emme durumu çok fazla olduğu için zorlamıştı ama biberonla veriyorsan zorlanmazsın
Aselduru88 Themom_ uyanık olduğunda hiç durmuyo ki karnı tok altı temiz olsun yinede tekrar uyuyana kadar kıyamet koparana kadar ağlıyor
Karanirem Aselduru88 heryere gidebilirsin arkadaşım boş boş hurafelere takılma temiz havada mis gibi uyur zaten evdeykende hasta oluyo dışardaykende plucağı varsa oluyo yani takılma 🤍
seher1334 Götürün tabi size de iyi gelir dışarda hava almak hem bebek arabasinda dışarıyı görse meraklı meraklı seyreder minikte güzel olur :)
Karanirem Aselduru88 slinge koyabilirsiniz emin olun evde durmak sizede zor gelir ben kışın doğum yaptım hava güzel olsaydı mutlaka cıkardım
hakinhakin Bebek ağlıyor diye dışarı çıkmaya tedirgin oluyordum Keşke olmasaydım. Dışarı temiz hava iyi gelir. Uyur bile belki hatta. Çıkarın ☺️ Ağlarsa da gazı vardır muhtemelen kucakta tutarsınız biraz.
3kedili2bebekli Aselduru88 olur bebek 1 aylık karnı tokken 2 saat bile durur dışarda emzirebilir yada mama verebilirseniz tüm gün bile durur ☺️
1zeynosileannis Aselduru88 götürün ben 1. Aydan itibaren hep götürdüm büyükler çok sıkılıyor bebekte rahatlayıp uyuyor zaten
Derinmom26 Aselduru88 10 günlükte beri park piknik ne ararsan disardayiz 😄 ablamiz 4 yaşında onunla birlikte geziyoruz. Gazlı bebek olmasına rağmen bebek arabası gayet iyi geliyor sallıyor ya
twobabymom_ 2 haziran da 2 aylık olacak benimki de hava ne zaman iyi biz disardayiz emzirip altını değiştirip iniyoruz bizimde ablamız 3.5 yas o o oynuyor oğlum uyuyor uyanınca da çocukları izliyor seviyor hatta dışarıda uyku süresi uzuyor bile