Themom_ gunduzanne Çok erken daha desteksiz oturmaması bile gerekli. Biz 4 ayın içerisnde destekli oturmaya başlamıştık dr tavsiyesi ile. 7 aydan önce yürüteçe konulmuyor ben hiç koymadım gerçi doktorumuz izin vermedi, gerek duymadı.
buaklinerdenaldinnerden gunduzanne ben 7 aylıkken bindirdim 9da tamamen kestim emeklemeye başlamıştı koymuyordum
Gizmokzilla gunduzanne bence yürüteç pek sağlıklı bir şey değil, çoğu doktorun da söylemi bu şekilde. Bebekli ev kazalarının %90ı yürüteç sebebiyle oluyor. Bence yürüme arkadaşı alın hem çok uzun süre de oyun oynuyorlar onunla. 🫶🏻
kubrarslandoruk gunduzanne vallaha ben 4.5 aylikti 5 dakikalik bindiriyordum şuan 6 aylik evde drift atıyor
feyzanuur gunduzanne 8 aylıktı. yürüteç çok kontrollü kullanım gerektiriyor. ben oğlumu aşırı hareketli olduğu için bindirmiştim günlük 1-2 saat şeklinde ama tamamen gözümün önündeydi