kirazmevsimi_ ya bu konuda çocuklar çok kendine özgü benim büyük yeğenim hiperaktifti hiç uyumaz hiç durmazdı. Ablam yalvarırdı 10 dk çizgifilm izle de nefes alayım diye, yerinde durması gerekeceği için asla izlemedi bir dakika bile 😅 ama gel gör ki 3 yaşına kadar tek kelime etmedi tam dil terapisine gideceklerdi bir anda bir günde üçlü dörtlü cümle kurarak konuşmaya başladı 😅 onun küçüğü ekrana bakardı ama 2 yaşta konuştu mesela. Benim bebişe gelirsek 16.5 aylık 55 civarı kelimesi var hayvan taklitleri dahil. Ama şöyle mesela birkaç kelimeyi öğreniyor 10-15 gün kullanıyor tamam diyorum listeye yazıyorum sonra hop bir daha söylemiyor onları 😅 yeni kelimelere geçiyor. Böyle mi olmalı onu da bilmiyorum ama