momas rachelgreen_ benim oğlum sekizinci aydan beri beni emmeyi baya azalttı hele dokuzuncu aya girdi resmen gündüz emmeyi bıraktı 1-2 kere zorla ben teklif ediyorum o da emmiyor gibi bir şey doktor ek gıda ile doluyor dedi o yüzden Emmezmiş gece emiyor ama
beyzaknkc Kzoalr benim kizim 6aylik banada yardımcı olun neler yapabilirim neler yedirebilirim ne yedircegimi. Şaşırıyorum
kirazmevsimi_ beyzaknkc bebeginiz daha tadım döneminde. Onemli olan anne sutu veya mama şuan. Şimdilik tek ogun verebilirsiniz. Mesela öglen biraz yogurt ilerleyen günlerde icine biraz meyve puresi katabilirsiniz. Aksamada mesela tadım amacli sebzelerden tadım yaptirabilirsiniz karnını doyurmucak kaydıyla.
rachelgreen_ momas haklısın canım valla ben de yakında kasmayı bırakıcam inşallah az kaldı😂 çok diyolar ne yiyorsanız ver gitsin vs annemlere kalsa hatta tuza bile takılmamalıyım bize vermişler de ne olmuş iyiymişiz işte😂 düşününce evet doğru ama ilk annelik içim rahat etmiyor ama doğru söylüyorsun bu kadar kasmak da iyi değil🫠
momas rachelgreen_ yumurtayı falan organik almaya çalışıyorum bir tek. Yemeklerine de çok az tuz atıyorum öyle daha güzel yiyor öbür türlü gerçekten çok tatsız oluyor çok kötü oluyor tatları
momas rachelgreen_ inşallah canım kendi emmemeye başladı sütü emerken dikkati dağılıyor sanırım o yüzden emmek istemiyor ama gece emiyor herhalde karanlık olduğu için
kirazmevsimi_ Rabiiul öglenr yayla çorbası ve yogurt aksamada kıymalı patates kabak yemegi yanınada yogurt yada kefir veririm.
beyzaknkc kirazmevsimi_ benimki mama yiyor sadece sebze püresi çorbası yayla çorbası yoğurt meyve püresi herseyi veriyorum çünkü mama pek içkiyi sanırım dişleri cikicak
rachelgreen_ momas evet yumurtaya dikkat ediyoruz tuz konusunda da doğru söylüyorsun gerçekten ben bile diyorum Allah bu bebeklere yardım etsin nasıl yiyecekler diye😂 bir kere kendi yemeğimizden verdim küçük istedi devamını e ama yağlı yüzlü tuzlu yemek tabi😅😅
rachelgreen_ momas evet bizde de 6.aydan beri var bu mamayı iştahla yiyen bebek onu da yemiyor artık kucakta falan biraz yiyor gözü hep oynayacağı bi şeyler aramakta😂 uykuda yiyor aynı uyku arası gidiyor tabi anlamadan bitiriyor orda
eozlem Rabiiul 9 ay 7 günlük Sabah: Ev yapımı labne, kaşar, omlet, salatalık yedi. Öğlen: Kendi kuruttuğumuz meyvelerden komposto içti meyvelerini yedi. Toplasan yarım çay bardağı falan eder. Akşam: Semizotu yemeği+ yoğurt düşünüyorum
Rabiiul canmanayvesuyu myavocado Hemdem__ momas eozlem Makarna x3 köfte 1 tane yedi sizce az mı normal mi miktar olarak ?
momas buseg16 sabahları pankek öğlenleri de irmikle hep meyve püresi falan veriyordum ya da sebzeleri haşlayıp ezip veriyordum
Esmprsege Rabiiul Bugün verdiklerim Kahvaltı : peynirli akıtma Kuşburnu marmelatlı tahin helvası Öğle :muz Akşama kadınbudu köfte yapıcam inş yer Birde yeşilmercimek çorbası Birde kek yapıcam cevizli tarçınlı tambuğday unuyla
oylesinebiri__ momas sen bensin bacım ben artık o kadar kasmıyorum çocuk yemiyor organik mis felan filan
momas oylesinebiri__ ne organik ne temiz kaldı ki zaten bu çocuk 2-3 seneye kreşe gidecek oralar sanki organik mi alacak. Hep instamomlar yüzünden valla bırak çocuk yesin diğer türlü alıyorsun özeniyorsun bir dünya para yemiyor hepsi çöp