funda94 Marfa_marfusha benim oğlum 10 aylık. Hemen hemen hepsini yiyor. Evde kendim yapıyorum, dışarda çok büyük kolaylık yada çok zamanımız yoksa içeriği tertemiz aç ye. Kalırsa kavanoz da mama dolaba kaldırın. Siz ilk başta 2 3 çorba kaşığı kadar verin severse devam edersiniz
bekt55_ Marfa_marfusha ben ikiside kullanıyorum ikiside beğeniyor tadımları yapıyoruz bazen içinde meyve sebze bişey koyuyorum severek yiyor
beybitolat Marfa_marfusha benim oğlum 4 buçuk aylık bizim de doktorumuz günde 1 kere verin dedi 2 gündür veriyorum bayada sevdi iyi yani.+4 olanından muzlu pirinçli olanı veriyorum bu arada
Pirasalipuding Marfa_marfusha bebek irmiğini suyla pişirin azcık üzerine muz, elma,armut istediğiniz meyveyi ezip zeytinyağı ekleyip verebilirsiniz
babygirlandcatmom Marfa_marfusha bebeğim 5 aylıkken tadımlara başladım ben şu şekilde yaptım bir gün tatlı patates bir gün havuç,kabak,elma sonra hepsini kaynattım 1 tatlı kaşığı bebek irmiği ekledim üzerine pekmez gezdirdim çok sevdi size de fikir olsun