Deletedmom_289 sencokbiliyon valla bilmiyorum canım eşim öyle birşey demedi de 2. Butona bastık. Karakolda bir arkadaşı varmış onun 4. Yıkılmış o ilk butuna basmış ağrı çıkmış. Bizim 5. Yılımız bize çıkmadı
sencokbiliyon Deletedmom_289 bize de ağrı çıktı 😅 Neden çıkmadı acaba size. Neye göre belirliyorlar hiç bilmiyorum ya