canimoglum55 merhaba, bebeğini gündüz uyutmayanlar herhalde kafayı yemiş. Çocuğun bedensel ve zihinsel gelişimine resmen engel olmaktır o yapılan. Pınar sibirsky var youtubeda ay ay videoları var onları izleyin kaç gibi uyuyup uyanması gerektiğini anlatıyor. Hatırladığım kadarı ile günde 3 uyku yapması lazım bebeğinizin. En geç 19:00 da gece uykusuna geçmesi lazım. 1 haftada oturur. Bunun öncesinde rutin oluşturmanız lazım banyo, kitap, alt değiştirme, pijama giyme vs gibi ve ninniyle desteklenebilir. Biz hep böyle yaptık çocuğun yattığı kalktığı saat belli diğer türlü gelişimi de olmaz zaten. Bir de ortam karanlık ve sessiz olmalı bi tane ucuz blackout perde alabilirsiniz panjurunuz yoksa. İşinizi görür. Zaten çocuğı gündüz uyutmazsan hem huysuz olur hem de gece yorgunluktan sürekli uyanır.