Bebeğim 35 günlük . İlk günden beri SMA mama kullanıyordum bir sorun yaşamadım . Dün Hipp mamaya başladık . Dünden beri ıkınıyo gazı var kabız olmuş uyumuyor . Bu sorunu yaşayan var mı acaba mama değişikliğinde . Düzelir mi bir iki güne yoksa mama mı yaramadı