edamirasoker 5 aylık neler veriyorsunuz? Mamayı kaç saatte bir veriyorsunuz ? Mama biberon reddi yaşayan var mı ben kaşıkla veriyorum mmalesef
prensesdiana edamirasoker 5 aylıkken 3 saatte bir 90 cc veriyordum ben canım biberon reddi olmadı bizde
Kitsu Ben emzirme + ek gıda ile gidiyorum. Ek gıda da sadece mama kaşığıyla bir kaşık tadım yaptırıyorum
prensesdiana edamirasoker valla o kadar içiyordu canım ama kilosu 6500 dü 5 aylıkken iyiydi yani 90 içmesine rağmen
alparslan377 4 aylık 3 saate bir 120 ver dedi hemşiremiz 8 biberon içmesi lazımmış bu ölçülerde yalnızca mama ile besleniyor
edamirasoker alparslan377 beslenmesini bana uyanırsa devam ettir dediler o yüzden ben uyanmazsa zorlamıyorum açıkçası yani kaşıkla da 90 100 120 150 arasında içirmeye çalışıyorum tabi içtikten sonra bazen de kustu oluyor