Kızlar 2. Bebeğim doğdu doğalı sürekli infuenza mıdır her ne karın ağrısıysa sürekli aralıklarla hastalanıyorum ve şuan 11 aylık ve ben yüksek ateş baş ağrısı titreme halsizlik kemiklerim ayrılıyor sanki birbirinden
Öyle kötüyüm ki anlatamam. Doktorlar hala sütüm olduğu icin bana ilaç vermuyor ve parol dışında hiçbir şey kullanamıyorum onun da faydasını pek göremıyorum 2-3 saat ateşi düşürüyor terletiyor sonra tekrar titreme yüksek ateş
Ve aynı zamanda işe gidiyorum varya sürekli hastalanmaktan yoruldum artık bir türlü düzelemiyorum. Kan değerlerim de normal herhangi bir şey yok. Ama bu hastalık sık sık tekrarlayınca beni çökertti .