efeannesiii eşim 4 yıl çalıştı bende 3 yıl yaşadım.Küçük şehir.Yemek yenecek doğru düzgün restoran bile yoktu biz ordayken biz sorgun ilçesine giderdik yemek yemek için.Hangi birimde çalışacağına göre değişir.Eşim çevik kuvvetteydi ıspartaya bile göreve gitmişliği var ordan.Samsuna bir aylık göreve gitmişlerdi.Kadro polisleride öylemi bilmiyorum ama çevik il dışına çok giderdi yani.Ama genel olarak polisler rahattır.Yani 3,5 yıl önce öyleydi enazından