irem25 Geçmiş olsun, benim oğlumda 5.5 aylıkken doktor bana bronşit dedi, yatış verdi zatürre olmuş. Bebeğim şu an 11 aylık sayılır, 5 antibiyotik şurup, 2 antibiyotik iğne olduk. 12 Nisan’da burnu akmaya başladı kesintisiz 1 ay aktı burnu, koruyucu hava veriyoruz öksürük olacağını hissettiğimiz anda artık. Doktor antibiyotik şurup kullanmaktansa koruyucu hava daha mantıklı dedi. Evde düzeni de bebeği göre düzenledik, mutfak oturma odası birleşikti, ayrı mutfaklı eve geçtik, hava temizleyici aldık, ev akarları için Dyson gen 5 ve toz için de roborock aldık, kullanıyoruz sürekli inşallah fayda eder diye umuyorum.