Oğlum 8aylık oldu yeni nerdeyse 1 aydan beri gece 3te ve 5 te istisnasız uyanıyor ağlamıyor ve tekrar uykuya geçirmek bazen bir saatimi alıyor. Tok olduğundan da eminim ama neden uyanıyor bazen hep aynı dakikaları denk getiriyor kurulmuş saat gibi. Gündüz üç uyku yapıyor çoğu zaman genelde gece 9-9.30 da uykuya geçiyor sabah 7-7.30 da uyanıyor. Çalıştığım için çok zorluyor bu durum. Bir aydır böyle birde üstüne 8 ay atağı varmış hiç hazır değilim 😵💫