Bebeğim 53 günlük oldu hem sarılık hem kansızlık var. Sarılığı 6 ya düştü ama kanı da hgb 6 ya kadar düşmüş. Dün tahlil verdik e nabızdan baktım şimdi birazdan doktora gidicem. Yaşayanlar var mı bu durumu neler yapıldı. Demir ilacı da başladık ama düşmüş