Bebeğim Haziran 11 de 3 ay olacak yaklaşık 20-30 gün emzirebildim ama çok stresliydim o günler annemlerde kaldım eşim bizim evimizde kaldı onunla aramız bozuldu biranda annemlerde ister istemez rahat edemedim ama bir yandan da bebeğim daha yeni doğmuş annem deste verdi hiç çocuğa bakmadım daha 25 yasindayim falan falan iğrenç günlerdi neyse Yaklaşık 30 gün olana kadar sağdim sağdim sütümü verdim meme ucunu tutamadı silikonla da genzine gitti çok korktum oyuzden sagdim verdim ama az geliyordu mama ile destekliyordum bu durumlardan ötürü sütum bir anda kesildi sigaraya başladım çok stresli günler yaşadım aile içinde simdi kızım 2 buçuk aylık mama veriyorum vicdan azabı çok çekiyorum ona yetememisim gibi bir yiyeceği var onu da elinden almışım gibi 🥺