Bebeğime doğduğundan beri sleeğy naturel kullanıyorum ancak spn 65-6 gündür bebeğimin bacak kısımlarında geçmeyen kızarıklıklar oldu şimdi özel bölgesinin üzerinde de oluşmuş hafif kremliyprum açık tutuyorum ama bi türlü iyileşme olmadı gibi bezle alakalı olabilir mi başına gelen var mı ?