Kızlar merhaba oğlum 4 yaşında kreşe gidiyor bu sene çocuğun yüzü hep harita oldu dünde arkadaşı sandalyeyi çekmiş gözü morar mış , canım çok sıkıldı, öğretmenin dikkatsizliği mi desem özel kreş olup sınıfın 22 cocuk olması mı desem ? Siz bu durum da idare ile nasıl konuşursunuz? Bi öğretmene 20 cocuk verilmiş kadına kime yetebilir ?