kralicee1903 benim ilk doğumumdu bu bahsettiğiniz ağrıları o kadar yaşadım ki kemiklerim kırıldı sandım ben dayanamadım ilaç istedim bi iğne yaptılar kafamda kendimde güzel oldu 😂 sonra daha az oldu ama bi haftaya toparladım bana doktor şey dedi bi bebek taşıdın bütün organların yeri değişti kaburgaların genişledi şimdi hepsi yerine birden gelmeye başladılar bu ağrılar ondan ama geçecek biraz sabırlı olman gerekiyor demişti dayanamadıgın noktada gel iğne yapalım demişti