[silindi] Kızlar 11 martta oğlum yasına gırecek almıs oldugunz ozel bı kıyafet konsept tarzında bısy almıs olup satmak ısteyen varmı ? Yada neler yapacaksınz fıkır ıstıyorum🌺
Ozlemjan Benim miniğim de Haziran da girecek ben de burada bekleyeyim şimdiden fikir edinmek istıyorum 😀