merry776_ yok kiz yemedim yemedim ama tam buğday ekmeğine labne sürüp yedim🤣🤣🤣
Ay 2 Ay olacak doğum yapalı emziriyorken zayıflayim kendimi salmayim diyorum ama bazen yeme krizi geliyor dikkat etmek istiyorum sağlık ocağına gideceğim de aile hekimimiz izinli kendime vitamin isteyeceğim canım tansiyonum çok düşük demir kan b12 desen yerlerde hastaneden bile zorla çıktım doğumda serumlarla ayakta durdum bu da sanırım sürekli beni açlık krizine ve tatlı krizine sokuyor o yüzden doktora danışıp vitaminlerimi alıp bir yandan da sütü etkilemeden diyet yapmak istiyorum