Defne1790 Merhaba herkese son dönemlerde çıkan gümüş ama altın kaplama kolyeler kullanan var mı nasıl acaba
Aysgl24c Defne1790 walla eşim sewgililik zamanımızda so chic den takım almıştı ewleneli 8 sene oldu önceside 4 /5 sene desek gayet memnunum aynı yerden yne takım aldı yine çok güzel markanın takıları güzel kararma yok asla