3kedili2bebekli asilsmom_ kullanmadım gerek görmedim yürüme arkadaşına da yurutece de ama ilginç bir şey söyleyeyim aktivite masasını iterek evde yürüyordu bebelerim tehlikesi falan da yok 😂
BordoHuniliAnne asilsmom_ ben 2 çocuğumda sa kullanmadım, biri 9 aylıkken biri 11 aylıkken serbest yürüyordu.
Minel-inannesi asilsmom_ pilsan kullandım ben, yürüme arkadaşının hızı ayarlaniyodu. Bizim yürüme arkadaşı 6ayliktan beridir ortaliktaydi, dugmelerini oynadi, bultaklarini oynadi, sesini çalıştırdı, tutunup dikilmeyi ogrendi, kendi kendine yürüttü 😊
maygirl asilsmom_ şart değil oynar diye almıştım sadece..hiçte kullanmadı üzerine binip sürmeye çalıştı araba şeklimde olanlardan almıştım.Halen en sevdiği şeydir oynuyor yani sadece.Olmasada olur.
3kedili2bebekli asilsmom_ evett ama hani öyle kayıp gitmeyecek sağlam bir şey bulursanız bir de tutma yeri boyuna uygun olursa illa ki ise yarar
Aintyourmama Aldım hiç kullanmadı oğlum çok hızlı gidiyor bir çocuğun onda yürümeyi öğrenmesi imkansız
Miracinannesi_ asilsmom_ bizimki yürümeyi yürüme arkadaşıyla öğrendi ona tutunup kalkiyordu her yerde onunla gezerdi onsuz yuruyemiyordu aldıktan bir hafta 10 gün sonra falan yürümeye başlamıştı
denizalismom asilsmom_ yürüme arkadaşını aldım ama oğlum sevmedi yürüteç kullandım onu sevmişti. İşin tuhafı her gördüğü şeyi itiyor 😂 yürüme arkadaşını da yürümeye başladıktan sonra kullandı 😂
zehross00 asilsmom_ Kızıma ne yürüteç ne de yürüme arkadaşı kullandım. 11 aylıkken de yürümeye başladı