newmommyela Kızlar sabah sağlık ocağına gideceğiz 1.ay kontolümüz için boy kilo falan bakacağız dedi hemşiremiz telefonda ama ayrıca bir çocuk doktorunada gitmelimiyim yoksa bu ayda sadece sağlık ocağına gitmek yeterli oluyormu
berfinlinam newmommyela tabiki doktora gıdılmesı gerekıyor 1. Ayda yenıdogan çocuk polıknlıgı randevusuz sabah erkenden bakıyor göz muayenesi kılosu en önemlisi sarılık varmı yokmu kalası ve ıdar kontrolü hepsı yapılıyor 1bucuk ayda da kalça ultrasonuna ve işitme testinden gecılıyor
ebrulimebrulim newmommyela 3 buçuk aylık olduk her ay gittik gideceğizde , yenidoğan gelişimi önemli . Her ay gidin mutlaka . sağlık ocağı yetersiz geliyor
elof newmommyela devlete gideceksen çocuk sağlığı ve hastalıkları bölümü. Ben ilk seferde cahillik çocuk yazanı görünce çocuk cerrahiye almıştım neyseki dil bağı varmış bari ona bakayım diyip farketmişti 😂😂