ikraaydin Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık 2 aydır regl oluyorum Bu ay ki adetim 3 gün gecikti korkmalı mıyım yoksa daha duzene girmemişmidir gecikme normal mi yani
ikraaydin Hry-ayhn26 eşim korunuyor prezervatifle sıkıntı olmaz değil mi doğum kontrol hapiyla korunsam nasıl olur
Hry-ayhn26 ikraaydin yırtık patlak vb yoksa sıkıntı yoktur emziren anne isen emzirenler için olan değilsen normal alabilirsiniz
aysekaa Bebeğim 6 aylık bende iki aydır oluyorum ama bu ay bir hafta geç oldum normal diyolR bir seneye kadar düzensiz olurmuş
esraygt156 Bu aralar yanı mayıs ayında hemen herkeısn reglı gecıkmjs mevsimsel de olabılır benım de 9 gun gecıktı