canmanayvesuyu Kızlar bebeği kum döken var mı idrar tahlili vermiştik daha kesin değil de eritrosit çıkmış bi kere de bezinde pembelik görmüştüm bebeğimin sanırım kum döküyor başına gelen var mı ne yapılıyor bebeklerde çok üzgünüm 🥺
sadecoffeee canmanayvesuyu yiğenim döktü hemde daha 3 aylıktı bol sıvı alması gerek dediler işte sürekli anne sütü onuda almıyordu mama başladılar onuda almadı ağrısı sancısı olduğu için sıkıntılıydı çok ağladığında vs calpol kullandılar sadece sizinki kaç aylık
bebek2anne1 canmanayvesuyu benim kızımda vardı 1 hafta önce öğrendim bol sıvı alacak başka çözümü yok dedi ama benim kızım çok kusuyordu sıvıyı almak yerine daha çok kusa kusa attı o yüzden biz serum aldık daha sonra sıvı beslemeye çalıştım hep suan var mı bilmiyorum tahlil yaptırmadım zaten doktor varsa bile yine değişen bir şey olmayacak bol sıvı alarak atacak onu dedi. 5 aylığız bizde ki benim kızım mama da içmiyor anne sütü zaten yok sadece kaşık mamasıyla besleniyor
canmanayvesuyu sadecoffeee geçmiş olsun size de 9.5 aylık belirti bir huzursuzluğu yok benimkinin öyleyse eğer tesadüfen farketmiş olucaz internette ilaç falan yazıyor ne ilacı onu anlamadım. Biz de böbrek genişlemesi var bir de ondan korkuyorum
sadecoffeee canmanayvesuyu hiç bi ilaç kullanmadılar belki daha çok küçüktü diye.Sıvıyı almadığı içinde süreç uzun sürdü.Belki sizde bol su vs süreci kolaylaştırır çok geçmiş olsun şimdiden
canmanayvesuyu sadecoffeee çok teşekkür ederim inşallah değildir öyleyse de çabuk geçer 🙏 su fazla içmiyordu o yüzden mi oldu diye kendimi suçluyorum şu an 🤦♀️ ama emiyordu ben de çok zorlamıyordum artık içiricem 🥺