8 aylık bebeğim daha önce tattirdim birşey olmadı sonra bize yumurta yaptım zmaan omlet yani sarı ile beyazi . Biraz yiyordu yine bişi olmuyodu arada veriyordum. Bu kaç gündür her sabah veriyorum seviyor diye ek gıda başka pek sevmiyor bu sefer başında tanecikler var küçükk baya küçük ama sık çoktur. Kaşıyor başını. Artık daha vermicem yumurta isilik de olabilir ama ben yumurtadan düşünüyorum