4807 18 aylık Baba Mama Meme Su( ko diyor ) Gel Üüü ürüüü falan diyor Park Kelimeler bu sekilde anne demiyor mesela hala sizde durumlar nasıl
bsrakurt 4807 önce anne diyordu şimdi demiyor bazen baba mama dede aba ebe eda üüü ürü diyor arada Allah Allah demeye calisiyor anlamsizca konuşuyor birşeyler anlatıyor ama anlamıyoruz normsl mi bilemedim
ygtzynp 4807 10 gün sonra 16 aylık olacak baba mama meme dede anne anane abi gel ver diyordu ama bikaç aydır sustu hiç bişey söylemiyor oğlumda aynı böyleydi belli Bi aya kadar konuşmak için çabaladı sonra sustu evde sürekli konuşuluyor ben sussam oğlum asla susmuyor yani bilmiyorum nerde yanlış yapıyorum
Prensesin_Annesi_ 4807 19 aylık olduk bizde de mızmızlanırken annii diyo onu harici anne yok 2 gündür anneanne diyo amaa 😂😂 Baba Gel Dede Hadi Mamaya mam mam mam Memeye mem mem mem Hayvan sesleri möö miyav miyav diyoo bi kaç cocuk sarkısının danslarını yapıyo 2 yasına kadar iyice çözülür agzı dolu diyolar bakalım bekliyoruz
RB2023 Banada anne demiyor hala 18 aylık olduk bizim kide topa pop diyo baba, gel, dede, nene gibi bir ses çıkarıyor birde tv de ne görürse onu taklid etmeye çalışıyor çizgi filmde
4807 RB2023 sağlıkla büyüsün yavrunuz insallah. Bizi kendinişe bir gördüğü için anneyi geç söylermiş bebekler bu yüzdende baba der cogu bebek ilk önce diye okumuştum. O yüzden anne dememesine takılmayalım bence güzel bi duygu bizi bir bütün olarak görmesi😍
4807 pantenkelebek o zaman sizi yılın annesi ilan edebiliriz. Öğrettiniz biz öğretmiyoruz öyle mi ? :) her cocugun gelişimi kendine özeldir. Bu başlığı açma sebebim ekran ve ekransız bebeklerin dil gelişimini görmek içindi. Unuttugum bi kaç kelimesi daha olabilir belki ama asagı yukarı böyle 10 kelime 2 li cumlesi yok zaten normalide suan tek kelimeler olmasının yeterli oldugu dedi doktorumuz. Bu arada ben ekransız desteksiz ve sevgi ile buyutmeye calısıyorum göz içine bakarak konusuyorum kitap okuyorum anlasın anlamasın dogdugundan bu yana… bizde durumlar böyle. Normalde cevap vermeyecektim ama sizin gibi anne olupta diğer anneleri eksik hissettirmeye kötü hissettirmeye calısanları görünce kayıtsız kalamadım. İyi geceler :)
3kedili2bebekli 4807 sizde durumlar nasıl diye sormussunuz kadın cevap vermiş olanı söylemiş ve şaşırmış ki bende şaşırdım 7 kelime yazmışsınız bebeklerim 1 yaşında 7-8 kelimeleri vardı her bebeğin gelişimi farklıdır ama SİZ SORDUGUNUZ İCİN SOYLUYORUM bizde durumlar ikili cümleler başladı emzik kaynaklı yavas ilerlediklerini yada tekrara düştüklerini düşündüğüm için en son 50 kelimeyle 16 ayda kelime saymayi biraktigim su an 18 aylık olan bebeklerime emzik biraktirmaya çalışıyorum kelimeleri eksik söylemesinler diye her bebek farklıdır ama kendiniz sordunuz ve anne de kötü bir şey dememiş zaten
pantenkelebek 4807 şaka mı yapıyorsunuz acaba demişsiniz ki sizde durumlar nasıl? Bende olanı yazdım her çocuğun gelişimi tabiki farklı benim ki konuşuyor diye dünyanın en iyi annesi ben olmadım sizinki konuşmuyor diye de en kötü siz değilsiniz etrafımda bu aylarda çok çocuk var ve fazla kelimesi var sizin yazdiginizdan o yüzden şaşırdım gerçekten şaka gibisiniz yazdığınız sorduğunuz postla verdiğiniz cevap çok tutarsız
Gzdzeynep 4807 benim büyük kızım ekranla büyüdü çalışıyordum annem de tv açıyordu kendi işini yapmak için ama 18 aylıkken baya konuşuyordu. Bence konuşma da genetik. Ben de erken konuşmuşum annem bir yaşında cümle kuruyordun diyor benim için. Siz ve eşiniz kaç yaşında konuşmuşsunuz. Ona göre de bakabilirsiniz çocuğunuzun durumuna. Bir de biz büyük kızımla çokça şarkılar söylerdik melodi de kelimeleri hafızada tutuyor sanırım. Küçük kızım 10 aylık sürekli bıdır bıdır sesler çıkarıyor o da muhtemelen bir buçuk yaşta konuşur. İşin özü genetik faktör de çok etkili.
lokumtos pantenkelebek şaka mısınız ya hiç mi görmüyorsunuz okumuyorsunuz aferin size en güzel siz öğretmişsiniz
ddyvzz 3kedili2bebekli tarafsız bir şekilde hiç alakam olmamasına rağmen cevabınıza cevap vermek istedim şimdi hanfendi üslüp dediğimiz birşey var yukarda ki arkadaş konuya sadece bu kadar mı diye cevap verirse bu ilk etapta çok da hoş anlaşılmaz diye düşünüyorum tıpkı sizin cevabınız gibi inceyi anladığınızi var sayıyorum iyi geceler diliyorum
4807 3kedili2bebekli sadeece sizde durumlar nasıl dedim benim bebeğimi gelde bu kadar az mı diye yargıla demedim kusura bakmasın kimse yani tavır var tavır var. Oku da baban gibi eşşek olma cumlesini bilir misiniz ? Bir virgül yeri ile 2 anlam cıkar. Sadece kelimelerini söyleseydi ben zaten tepki vermezdim TEPKİM ANNELERİ YETERSİZ VE KÖTÜ HİSSETTİRMEYE CALISAN BU ZİHNİYETE GELSİN. Büyük harfle yazınca daha etkili oluyor diye yazdım:)
pantenkelebek 3kedili2bebekli kötü şeyler yazsaydim keşke linç edildigime değerdi en azından 😄 burda o kadar linç konusu varken geldiler beni buldular kızım konuşuyor diye bu kadar mı yazdım diye normal yazmıştım halbuki onlar okurken nasıl okudularsa büyük ihtimalle ağzını yaya yaya okudular alayci tavırla
MoonCrystal 3kedili2bebekli sadece bu kadar mı diye bir üslupla yazmış yani elestirel bir durum var görmüyor musunuz ? Bazı bebeklerin yürümesi daha geçtir bazısının konuşması . Motor gelişimi ile alakalı bir durum . Kendi bebeğinin durumunu yazabilir ama eleştiremez küçümser bir tavırla hayırdır ya
4807 bsrakurt 10 kelimesi varsa normal dedi benim gittiğim doktorum iyide bir doktordur ama sizde danısın içinize sinmiyorsa saglıkla büyüsün minnoş
pantenkelebek Enlsr e konuş bakalim daha ağır. Ben ne yazmısım da siz daha ağır ne konuşacaksınız. Kadın sizde durumlar nasıl demiş bende söylediği kelimeleri yazdim. Bu kadar mı derkende alaycı üslupla yazmadım Türkçe işte her yere çekiliyor agzımdan duymadığın için okurken kendin nasıl okuduysan öyle anlıyorsun
3kedili2bebekli 4807 kimsenin sizi yetersiz hissettirmeye çalıştığı yok ama zaten bebeğinizin çok az kelimesi olduğunu sizde bildiğiniz için yazmışsınız sormussunuz evet okuyunca ilk başta insanı kötü hissettiriyor ama şaşırmış da böyle bir cevap vermiş gibi duruyor burda post aciyorsak bazı cevaplara zaten hazır olmamiz gerektiğini bilmeliyiz Türkiye’nin her yerinden anne var kimse kimsenin de yüzünü görmüyor o anki tepkisinin gerçeğini de bilemezsiniz ki
MoonCrystal 4807 bunlardan çok var ve hep karşımıza çıkacaklar. Kilo sorarsın bebeğin cok zayıf dersin hemen ordan çıkar benim bebeğim 3 aylık 10 kilo yazar. Bebeğim yürümüyor dersin ordan biri çıkar benimki 9 aylık yürüyor der . Anormal bir durum yok bebeğinizde kelime sayısıni arttırmak için aynı kitaplari defalarca kez okuyun ve tekrar eden sarkilari söyleyin gerisi bebeğinizde 🌸
4807 ygtzynp iyi düşünelim iyi olsun oglunuzda öylemiş sorun olmamıs bence bundada öyle olacaktır saglıkla buyutun kendinizi suclamayın eminim her anne cocugu için iyisini ister ve elinden geleni yapar. 3 yasında konusmaya baslayan cok yakın bir tanıdıgım var suan okul birincisi. İçinize sinmiyorsa doktora danısın içiniz rahatlar
ygtzynp 4807 amin teşekkür ederim oğlumda dil terapisi yle 4 yaşında başladı konuşmaya aynen randevu alıp götürücem doktora en azından içim rahat eder farklı bişeyi yok zekası fena maşallah ama dile gelmiyor gerçi bide dile gelince nası baş ederim bu kızla bilemiyorum 😂 belkide Allah biraz daha beynim dinlensin istiyordur 🤗
birprensannesi41 pantenkelebek ne kadar yanlıs bir uslup senin bebegin konusuyk diye diğer bebeklerde aynımı olcak sadece bu kadarmi diyo he bacım he en iyi anne sensin biz öğretemiyoruz
pantenkelebek birprensannesi41 ben sizi gerçekten anlamiyorum bakın post sahibi demişki sizde durumlar nasıl? Cocugunun söyleyebildiği kelimeleri yazmış bende yazdım. Ayrıca ben bu kadar mı diye oraya yazarken alaycı bir tavırla yazmadım çünkü benim etrafımda bu aylarda olup çok fazla kelimesi olan çocuklar var şaşırdım en basiti anne kelimesi bebekler ağlarken bile anne diyor yani bunu dememesine şaşırdım biraz düzgün üslupla konuşun lütfen her çocuk da bir değil o da zamanla konuşacak ogrenecek şaşırmak en doğal hakkımız öyle değil mi? Sabah sabah ters tarafinizdan uyanmissiniz belli burda o kadar çok post açılıyor ki çocuğum şu ayda konuşamıyor sizinkiler neler söylüyor diye altina da bir sürü yazıyorlar çocuklarının ne konuştuklarını gelip beni buldunuz sanırım
4807 pantenkelebek sizdeki kelimeleri sordum gelde benim bebeği yargıla demedim konusmuyorda değil zaten yeterli kelimeleri söylüyor size kalmadı elestirmekte iyi günler
birprensannesi41 pantenkelebek sen sadece bu kadarmi dersen seni burda herkes lincler ters kalkmakla alakası yok hiç kelimesi olmayan bebekler var onemli olan sağlık er yada geç konusucaklar zaten kimseyi telaşlandirmaya kucuk görmeye gerek yok benim bebegim 1 yasında mesela 5-6 kelimesi var kimisinin hiç yok kimisinin daha cok var anladınmi kiyaslanmaz hiçbir bebek onemli olan sağlık senin uslup sorunu var canim