meyvelipasta888 28 gün bebekler yenidoğan grubuna girer ve sarılık olma riski hala devam etmekte. Hala kendini anne karnında sandıkları için uyku halleri çok normal ve saatlerce uyuyorlar. Şuan sizin bebekte yenidoğan olduğu için en az 2 saatte bir emzirmek gerekiyor. Ben her saat başı emzirirdim. Uyuyorsa uyandırırdım. 40ı çıktıktan sonra yavaş yavaş süreyi uzattım. Uyuyorsa uyandırmayı bıraktım, tabi süreye dikkat ederek yaptım. Küçük oldukları için içtikleri süt miktarı da çok küçük oluyor o yüzden sürekli emmek istiyorlar. Ben 5.aydan yazıyorum. Çok zor evet ama tadını çıkarın en güzel zamanları. Koynunuzdan ayırmayın, büyüdükçe yapılmıyor maalesef 🥲