Arkadaşlar oğlum üç gündür aşırı huzursuzdu doğru düzgün uyumuyordu sürekli kucak istiyordu ağlama haliydi. Dün gece bir anda boğularak öksürmeye başladı ve burnu da biraz tıkalı. Hala devam ediyor. Çok keyifsiz ağlama halinde. Ateşi yok çok şükür. Doktorumuz biraz randevu geç veriyor. Ben zaditen damla veriyorum calpol veriyorum. Önce ki hastalığın da doktorumuz vermişti ıhlamur kaynattım bi kaç kalık ondan verdim başka ne yapabilirim ? Diş çıkmasına erken ama elleri sürekli ağzında ve ellerini çıkartınca kıpkırmızı oluyor ben kendim bakmak için verdim damağı ile ısırıyor gibi benim parmağımı da onun da sıkıntısı var biraz hepsi üst üste bindi. Bir de 2. Ayda ki verem aşısının yerinde hiç bişey yoktu dün bi anda kıpkırmızı şişti. Bunlar normal mi ne yapabilirim ?