Kızlar ben gün içerisinde artık ne oyunu kursam ne etkinlik yaptırsam diye akşam olunca kara kara düşünüyorum. Boyama,kesme,evcilik hepsini oynuyoruz. Bazen kendisi kağıt kesiyor oyalanıyor ama erken kalktığı için artık gün içinde bir süre sonra sıkılıyor. Tv aç telefon ver çizgi film izlemek istiyorum diye başlıyor. Açıyorum yalan yok ama 1 saati geçince vicdanım sızlıyor artık. Günde ekran sayısı 2 3 saat oldu yani. 2 gündür hava yağmurlu çıkamıyoruz ve normal havalarda akşam 6 gibi parka gidiyoruz 8e doğru geliyoruz. Sonra banyo uyuma şeklinde gidiyoruz. Ama şimdi havalar fa kötü ve artık evde ki şeylerden de sıkıldı. Ne yapabilirim öneriniz var mı