One-life işte bizimde gece çok sık uyanıyor ve sıkayetleri yemek yerken kusma , iştahsızlık , çok sık kaka yapma bazen 4ü buluyor ,kötü kokulu. Arada sumuksu ve kan damarlı oluyordu bu sıkayetlerle gıttık bız. Normalde negatif yazar bızımkının zayıf pozitif olması benı endişelendirdi inşallah yoktur bızımde