aszen Kızlar doktor 5.ayda önerdi tadımları ama okuduğum birkaç yazıda zorunluluk yoksa 180 günü doldurmalı diyor.Siz ne düşünüyorsunuz
Gizmokzilla aszen benim oğlumun kilo alımı çok az olduğu için 5.ayda önerdi doktorumuz ama ben 5 ay 15 günlükken falan başladım. Her şeyden önemlisi bu durumda tadımla ilerleyin. Detaylı araştırın pat diye hepsini vermeyin en önemli adım bu bence 🫶🏻
meleka234 Bizde 5. Ayda başladık. Eğer mama sandalyesinde oturabiliyorsa başını dik bir şekilde tutabiliyorsa hazırdır ek gıda için diyorlar doktorlar genelde. Başlamada bi sakınca olmaz zaten tadacak zaten önce yoğurt ardından haşlanmış sebzeler vs