Maviibeyazzz eşinizin rütbesi ne eşyalı lojmanlar oluyor çok bakımlı değil ama bir şekilde idare ediliyor. Onun dışında Türkiye’ye göre her şey biraz pahalı. Lojman çıkmayıp dışarıda ev kiralarsanız zorlayabilir çünkü bazıları sterlin dolar Euro üzerinden kira istiyor ya da 6 ay peşin