Aysedemir__ Selam kızlar gebelikte sigara içen var mı arada tek tük içiyorum ama artık bıraktım keşke hiç içmeseydim ilk gebelikte midem bulandı tiksindim bıraktım ama bunda bir türlü tiksinemedim ama artık bitti 12.haftdayım
2prensesimvarcanim Aysedemir__ hamilelikte toplasan 4 kere zor içmişimdir bırktm emzirirkende içmedim hala daha emziriyorum ve içmiyorum üzülüyorum çünkü sütten geçer üstüm kokar onu kucagıma aldıgımda sigara kokusunu içine çeker yada ona o koku siner falan die düşünüp üzülüyorum ve içmiyorum en iyisi içmemek 🌸👌🏻
buse57 İyiki bırakmışsınız tebrikler Bence böyle bi soruyu sormayın bile Bunu şu yüzden söylüyorum burda ben içtim bişey olmadı olmuyor diyen olur Bi anlık boşluğunuza gelir tekrar içersiniz boşverin mis gibi bırakmışsınız inşallah canınıda istemez bidaha