Ballloglum elifakarrr ben 5 sene yaşadım hala yaşıyorum. Ama bugün tayinimiz çıktı eşim polis özel harekat. Ben öğretmenim. Hiç gitmek istemiyorum. İpka vermiştik. Olmadı. Oğlumu burada büyüttüm. Benim için yeri bambaşkadır. Ağlıyorum gitmemek için
gizem1101 elifakarrr siirte yaşıyorum ben çokta seviyorum sizde çok seveceksiniz insanları ayrı güzel zaten memleketimize hoş gelirsiniz 🩷
ilkaay0 elifakarrr kızlar bize de kilis çıktı aranızda kilisli olan ya da tayini oraya çıkan var mı nasıl biyer 🥴
silanvarol elifakarrr bn siirtliyimm hayırlı olsn cok gzel bı sehır. Alıstıktan sonra asla gtmek ıstemeyeceksınz🥰
elifakarrr Önceki postlarınızı okudum Bursaya çıktı sanırım tayininiz.Bursaya sık sık gidiyoruz eşimin ailesi orada orası da güzel ve gezilecek çok fazla yer var hiç üzülmeyin.
hulyacanyurt40_ Üstada asker eşleri diye bı sayfa var orda gideceğiniz yerlerdeki lojmanları bide oraya tayini cikanlari daha önce orta oturanlarin bilgilerini paylaşıyorlar isterseniz bir bakın hayırlısı olsun hakinizda
Ballloglum gizem1101 ben de siirttrydim 5 sene bugün tayinimiz çöktü çok üzülüyorum gitmek istemiyorum . Çok özleyeceğim burayı siz neresinde oturuyorsunuz.
esralmilos Ballloglum merhaba siirt çalışma saatleri nasildı ? Lojman vs durumu nedir. Birde doğunun ilçeleri var siirt de kaç gun gidiliyor tesekkur ederim şimdiden.