Merhaba kızlar, nasılsınız ?
Nasıl gidiyor? Bizimkilerin bebeklik dönemi geride kaldı. Benm kızım 4,5 yasında. Eylülde anasınıfına baslayacak insallah.
Bu zamana kadarki süreç bana çok şey getirdiği gibi çok da fazlasını götürdü. Aileden uzak yasayanlar beni daha iyi anlar. O kısımdaki eksikliği iliklerime kadar hissettim. Daha ancak kabullendim yalnız oldugumu… Kurbn psikolojisinden daha yeni çıktım. Uzunca süre kendimi yemeğe verdim. Eve kapandım, sosyalleşmedim falan.
Sizlerde durum nasıl oldu❤️ Her şey yolunda mı ve bu zamana kadarki süreç nasıl geçti🌸