zengi7_4 Kızlar iki ay önce doğum yaptım ve karnimda inanılmaz kötü çatlaklar var. Önereceğiniz bir şeyler var mı gerçekten gördükçe canım sıkılıyor
binnur37 zengi7_4 Bende doğum yapalı 2 yıl oluyo salak gibi hiç önemsemedim şimdi gözüme batmaya başladı elimde no16 yağ var çatlaklara iyi geliyor diyo deneyeceğim…